dimecres, 30 de març del 2011

Un altre jo

Rascant per trobar un altre jo,
esperant que sigui millor,
demano ajut a deïtats
que mai ningú m'ha presentat.

Si no tinc res per compartir
no sé que hi faig en el teu món.
Aquest no és el millor moment,
però és l'únic moment que ara tinc.

El ferro del fred d'un hivern massa dur,
l'enyorada flama de l'amor perdut,
la por d'estar a prop i lluny de tu.

Dóna'm la força que no tinc,
fes primavera la tardor.
Encara que ara tingui por,
encara que jo no sóc jo.

No em costa demanar perdó,
és fàcil i no porta enlloc.
No crec que sigui això el que vols,
estranya gent els penitents.

Encara que ara tingui por,
encara que jo no sóc jo.
Dóna'm la força que no tinc,
fes primavera la tardor.

Si no tinc res per compartir,
quatre buides cançons d'amor.
Rascant per trobar un altre jo,
esperant que sigui millor.

Un altre jo
Quimi Portet
Cançoner electromagnètic, 1999

__

Com sempre, havia previst un comentari absurd sobre la cançó, però avui no en tinc gaire ganes. Agafeu una frase o estrofa a l'atzar i ja servirà.

Per si vols escoltar-la:
Un altre jo

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada